DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Destek Hizmetleri Müdürlüğü; en iyi hizmet sunma anlayışı çerçevesinde, Çankaya Üniversitesi bünyesinde çalışan İdari ve Akademik Personel ile Öğrencilerimize hijyen ve kaliteli temizlik hizmeti vermeyi amaçlamaktadır. Üniversitemizin iç ve dış çevre temizliğini sağlamak, görev ve yetki alanlarımız içerisindeki iş ve işlemleri çağın gereklerine uygun, hızlı, güvenli ve verimli bir şekilde uygulamaktadır.

Üniversitemiz temizlik hizmetlerinin aksatılmadan yürütülmesi ve sağlanması kapsamında, yüklenici firmaların hizmet alanlarıyla ilgili denetim ve kontroller yapılarak sözleşme hükümlerinin uygulanmasını sağlamaktadır.


DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ'NÜN GENEL KADRO DURUMU

S.NO

ÜNVANI

MEVCUT

TELEFON

1

Destek Hizmetleri Müdürü

Genel Sekreterlik Uhdesinde

0(312) 284 45 00-Hat.142 /  233 11 45

2

Destek Hizmetleri Müdürlüğü Şefi (Her iki Kampüste görev yapmaktadır.)

1

0 (312) 284 45 00-Hat.  437 / 233 25 36

3

Memur

2

0 (312) 284 45 00 / Hat. 212

4

Hizmetli Personelleri

25

Hat. 129-168-342-383-412

TOPLAM

28

 

A. DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ'NÜN BALGAT KAMPÜSÜ’NDEKİ GÖREVLERİ 


DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ'NÜN BALGAT KAMPÜSÜ'NDEKİ KADRO DURUMU

S.NO

ÜNVANI

            MEVCUT

                             TELEFON

1

Destek Hizmetleri Müdürü

Genel Sekreterlik Uhdesinde

284 45 00 / Hat. 134 - 233 11 34

 2 

Destek Hizmetleri Müdürlüğü Şefi (Her iki Kampüste görev yapmaktadır.)

1             

284 45 00/ Hat. 437

3

Memur

(Müdürlüğümüzün yazışma, evrak kayıt-kuyudat, arşiv ve personellerin özlük işlemlerini yürütmek.)

1

284 45 00 / Hat. 212

4

Hizmetli Personelleri

19

284 45 00 / Hat.129-168-342-383-412

TOPLAM

21

 

  1-  Balgat Kampüsü’nde İç Mekân Temizliği Görevleri:

  • Balgat Kampüsü’nde her kat için birer Hizmetli personel görevlendirilmiştir.
  • Üniversite içerisinde bulunan DersliklerAmfiler, LaboratuvarlarOfislerMavi Salon Konferans SalonuSpor Salonları, Kütüphane vb. ortamlar günlük olarak temizliği yapılmaktadır.
  • Kampüste kullanılan WC'lerin genel temizliği her gün dört kez yapılarak temiz tutulmaktadır.
  • Temizlikte günlük, haftalık, aylık ve altı aylık sistem uygulanmaktadır.
  • Günlük, Haftalık ve Aylık cam temizliği yapılmaktadır. Giriş camları her gün silinmektedir.
  • Temizlik işleri haricinde evrak ve taşıma işlemleri de Hizmetli personeller tarafından düzenli bir şekilde belirtilen saatlerde yürütülmektedir.
  • Resmi tatil ve özel günlerde verilen talimatla Rektörlük önüne Türk Bayrağı ve Atatürk Posteri asılmaktadır.
  • Rektörlük, A-Blok ve B-Blok binalarında üç çay ocağımız ile bütün Akademik ve İdari personellere çay hizmeti verilmekte ve günde dört kez çay servisi yapmaktadır.
  • Üniversitemizin akademik açılışı, bahar şenliği ve mezuniyet töreni vb. sosyal etkinlik ve faaliyetlerin düzenlenmesi, ayrıca temizliğin sağlanması konularında hizmet verilmektedir.
  • Hizmetli personeller görevli bulundukları esnada bina içerisinde görülen aksaklıkları vb. işlemleri yetkili amirine bildirerek sorunları çözmektedir.
  • Spor salonları ve toplantı salonlarında olan faaliyetlerde temizlik ve düzen sağlanmaktadır.
  • Üniversitemizde eğitim ve öğretime ara verilen dönemlerde binalarda iç mekânlar sabunlu suyla ve zeminler makine ile temizlenmektedir. 
  •  Bina içi temizlik ve dış çevre temizlik işlerine günün her saatinde ve ihtiyaç duyulduğunda her an hizmet verilmektedir.
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü'nde yapılan yazışmalar Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) ile gönderilmektedir. Yapılan yazışmaların, kayıt-kuyudat defterleri ve Arşiv kayıtları tutulmaktadır.
  • Müdürlüğümüze bağlı tüm Hizmetli personellerin özlük hakları işlemlerinin kontrolü ve takibi yapılmaktadır.   

 2-  Balgat Kampüsü’nde Dış Çevrede Bahçıvanlık ve Temizlik Hizmetleri Görevleri:

  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü dış mekânlardaki temizlik işlerinin bütününü kontrol ve denetleme görevini yapmaktadır.  
  • Kampüs yolları ve çevresinde günlük olarak temizlik yapılmaktadır.
  • Bina çevresinde bulunan çöp kovaları günlük boşaltılmaktadır.
  • Kampüs‘ün ortak kullanım alanı olan çöp deposunun temizliği her gün hijyenik temizlik malzemeleriyle yıkanıp dezenfekte edilmektedir.
  • Kampüsteki dış mekânlarda bulunan oturma banklarının günlük temizliği yapılmaktadır.
  • Atatürk büstleri ve bayrakların günlük temizliği yapılmaktadır.
  • Kampüs çevresinde bulunan çimlerin düzenli bir şekilde biçilmesi ve sulanması yapılmaktadır.
  • Yaz döneminde havaların ısınması nedeniyle gece dahi ağaç ve çim sulama faaliyeti yapılmaktadır. 
  • Kampüs çevresinde bulunan ağaçların, güllerin ve diğer çiçeklerin böcek ve haşerelere karşı ilaçlanması sağlanmaktadır.
  • Bina içerisinden çıkan atık kâğıtları kâğıt kumbaralarında toplayarak geri dönüşüme kazandırılması sağlanmaktadır.
  • Kampüste, kış aylarında kar yağışı nedeniyle yolların ulaşıma açılması için, kar ve buz temizliği mücadelesi yapılmaktadır.
  • Her gün otoparklar da düzenli temizlik yapılmaktadır.

 

B. DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ'NÜN MERKEZ KAMPÜSÜ'NDEKİ GÖREVLERİ 


DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ'NÜN MERKEZ KAMPÜSÜ'NDEKİ KADRO DURUMU

S.NO

ÜNVANI

            MEVCUT

                                TELEFON

Destek Hizmetleri Müdürü

Genel Sekreterlik Uhdesinde

233 11 34

2

Destek Hizmetleri Müdürlüğü Şefi (Her iki Kampüste görev yapmaktadır.)

 

233 25 36

3

Memur

(Fakülte ve İdari birimlerin evrak dağıtım hizmetlerini yürütmek.)

1

233 10 00

4

Hizmetli Personelleri

6

233 25 36

 TOPLAM

7

   

1-     Merkez Kampüste İç Mekân Temizliği ve Binalar İçerisindeki Görevleri:

  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü, Çankaya Üniversitesi’nin Eskişehir yolu 29. km’sinde bulunan Merkez Kampüsü’nde Rektörlük ve Öğrenci İşleri binalarında; genel temizlik, evrak takibi, taşıma ve  çay  hizmetlerini düzenli bir şekilde yapmaktadır.
  • Fakültelerin bulunduğu diğer binalarda Akademik ve İdari personellerin çay hizmeti ve evrak işleri Destek Hizmetleri Müdürlüğü tarafından yapılmaktadır.
  • Fakültelerin veya diğer birimlerin düzenlemiş olduğu toplantı, seminer ve sosyal etkinliklerini takip ederek düzenli bir şekilde bütün hizmetleri yürütmektedir.
  • Resmi tatil günlerinde verilen talimatla Rektörlük önüne Türk Bayrağı ve Atatürk Posteri asılmaktadır.
  • Fakülteler ve Kütüphane’nin temizlik hizmetleri ise yüklenici firma tarafından yapılmaktadır. Bu firmanın genel kontrolü, gözetim ve denetimi Destek Hizmetleri Müdürlüğü tarafından yürütülmektedir.
  • Yüklenici firma tarafından Kampüste bina içerisinde böcek ve haşerelere karşı; kışın iki ayda bir kez, yaz aylarında ise 30 günde bir kez ilaçlama yaptırılmaktadır. İlaçlama hizmetleri Destek Hizmetleri  Müdürlüğü tarafından takip edilmektedir.
  • Kampüste yüklenici firma tarafından dış cephe cam temizliği yılda bir defa vinç kiralanarak yapılmaktadır. Ulaşılabilir yerler her gün yüklenici firma tarafından temizlenmektedir.
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü'nde yapılan yazışmaların, kayıt-kuyudat defterleri ve Arşiv kayıtları tutulmaktadır.

2-      Kampüste Dış Mekânlar, Çevre Temizliği ve Bahçıvanlık Görevleri:

  • Merkez Kampüsün iç ve dış mekânların da, hizmetle ilgili aksayan bütün konularla ilgilenir ve ilgili birimler ile koordine ederek temiz bir ortam yüklenici firmaya hazırlattırır.
  • Çankaya Üniversitesi Merkez Kampüsü’ndeki yeşil alanlarda fidan dikimi yapılmış çimlendirilmiş alanların bakım, onarım ve idamesi ile yine aynı alanda, otomatik sulama yapılmış alanların yıllık kontrol bakım ve yürüyüş yollarını temizleme hizmetleri yüklenici firma tarafından yürütülmektedir. Destek Hizmetleri Müdürlüğü denetler. 
  • Yüklenici firmanın yapmış olduğu dış çevre temizlik hizmetlerinin genel kontrolü, gözetim ve denetimi Destek Hizmetleri Müdürlüğü tarafından yapılmaktadır.
  • Kampüs içerisinde bulunan ağaçların, güllerin çim ve diğer çiçeklerin böcek ve haşerelere karşı, yaz ve kış aylarında ilaçlanması yüklenici firma tarafından yapılmaktadır. Destek Hizmetleri Müdürlüğü denetlemektedir.
  • Yıllık gübreleme işlemlerini takip eder.
  • Yılda en az iki kez çim alanlarda gübreleme çalışması yapılmaktadır. Destek Hizmetleri Müdürlüğü denetler.
  • Merkez Kampüs alanı içerisindeki ağaçların cinsine göre kayıtları tutulmaktadır.
  • Bina içerisinden çıkan atık kâğıtları (kâğıt kumbaralarında) yüklenici firma tarafından toplanarak geri dönüşüme kazandırılmasını sağlar ve denetler.
  • Kampüste, kış aylarında kar yağışı nedeniyle yolların ulaşıma açılması için, kar ve buz temizliği mücadelesinin kontrolünü yapmaktadır.